مدرسه استارتاپی

    22 تیر 1403

    حل مساله و ارائه راه‌حل نوآورانه در استارتاپ‌ها

    هر استارتاپ موفق با هدف حل یک مسئله واقعی شروع می‌شود. شناخت دقیق مسئله و ارائه راه‌حل نوآورانه برای آن،…
    22 تیر 1403

    جریان‌های درآمدی در استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها

    معرفی جریان‌های درآمدی (Revenue Streams) جریان‌های درآمدی یکی از عناصر کلیدی در مدل کسب‌وکار هر استارتاپ و کسب‌وکار کوچک است.…
    22 تیر 1403

    ساختار هزینه (Cost Structure) برای کسب‌وکار

    ساختار هزینه در استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک معرفی به ساختار هزینه (Cost Structure) ساختار هزینه یکی از اجزای اساسی برای…
    22 تیر 1403

    شرکای کلیدی در استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها

    شرکای کلیدی در استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها شرکای کلیدی (Key Partners) چه مفهومی دارد در سفر راه‌اندازی و رشد یک استارتاپ…
    22 تیر 1403

    بخش‌بندی و تقسیم مشتریان هدف (Customer Segmentation)

    بخش‌بندی و نوع تقسیم مشتریان هدف برای استارتاپ‌ها در هر کسب‌وکار، شناخت و بخش‌بندی مشتریان هدف از مراحل بسیار مهم…
    22 تیر 1403

    اندازه بازار صنعت (Market Size)

    اندازه بازار صنعت (Market Size) برای استارتاپ‌ها: راهنمای جامع اندازه بازار صنعت یا Market Size یکی از مهم‌ترین مفاهیمی است…
    22 تیر 1403

    مفهوم ارزش کسب‌وکار (Valuation or Market Cap) برای استارتاپ‌ها

    مفهوم ارزش کسب‌وکار (Valuation or Market Cap) برای استارتاپ‌ها ارزش کسب‌وکار یا ارزش‌گذاری (Valuation) یکی از مهم‌ترین مفاهیمی است که…
    22 تیر 1403

    ارزش بازار یا Market Cap چیست؟

     ارزش بازار یا مارکت کپ چیست و چرا برای استارتاپ‌ها مهم است؟ Market Capitalization یا به اختصار Market Cap یکی…

    دانش کسب‌وکار

    دکمه بازگشت به بالا