هنر رقصیدن با استراتژی

0تومان

تقریبا تمام افراد می‌توانند داده‌ها را در نرم‌افزاری مثل اکسل وارد و نموداری خلق کنند. اما در این داده‌ها داستانی وجود دارد که نرم‌افزار شما از آن بی‌خبر است و نمی‌تواند به مخاطب توضیح بدهد. به همین دلیل اغلب افراد در فهم پیام شما سردرگم می‌شوند و تصور می‌کنند که فقط با مجموعه‌ای از داده‌ها و نمودارهای غیرقابل فهم محاصره شده‌اند.
این‌جا درست جایی است که به شما نیاز است تا مفهوم نمودارها را به صورت مصور یا در بستری مناسب به مخاطب ارائه کنید. شما باید بتوانید داده‌ها و نمودارها را تحلیل‌کرده و پیام آن را به زبان ساده به افراد منتقل کنید. این موضوعی است که این کتاب بر آن تمرکز کرده است. کتاب «داستان‌پردازی با داده‌ها» راهنمایی گام به گام است که به شما کمک می‌کند مخاطب و بستر تعامل پیام را بشناسید و بدانید او به چه چیزهایی توجه می‌کند تا درنهایت بتوانید داده‌ها، اطلاعات و پیام‌هایتان را به درستی به مخاطبتان منتقل کنید.

ناموجود

شناسه محصول: sp-book-01-001-1 دسته: برچسب: , ,

راهنمای مصورسازی داده‌ها برای حرفه‌ای‌ها در کسب‌وکار

 

مدیریت استراتژیک امری تشریفاتی یا انتزاعی نیست که بخواهد انبوهی از نمودارهای جذاب و ماتریس‌های پیچیده و گزارش‌های زیبا تولید کند. مدیریت استراتژیک واقعی دو چیز تولید می‌کند: تصمیمات سرنوشت‌ساز و تغییرات اساسی.

دکتر لشکربلوکی در کتاب «هنر رقصیدن با استراتژی» چالش‌ها و دلایل ناکارآمدی مدیریت استراتژیک متعارف وکلاسیک را بررسی می‌کنند سپس ویژگی‌های مدیریت استراتژیک آرمانی را توضیح می‌دهند. در نهایت با ارائه‌ی مدلی به نام «مدل موعود» راهنمایی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که هم از چالش‌های الگوهای کلاسیک فاصله دارد و هم بین تئوری و تجربه توازن برقرار می‌کند.

برای بهره‌گیری کامل از کتاب «هنر رقصیدن با استراتژی» لازم است که مخاطبان با ادبیات استراتژی و تاکتیک‌ها و روش‌های مرسوم آن آشنایی داشته باشند.

 

نویسنده مجتبی لشکربلوکی
مدیر هنری و طراح جلد مجید زارع
تعداد صفحات 367
نوبت چاپ ششم
مجموع تیراژ 7000 نسخه
قطع رقعی
شابک 978-600-7677-37-7
دکمه بازگشت به بالا