اقتصاد و نوآوریتوسعه کسب‌وکاردانش و فناوریسرمایه‌گذاریصنعت و تجارت
موضوعات داغ

بیست و پنج میلیارد تومان سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

آیا حجم سرمایه‌گذاری انجام شده روی استارتاپ‌ها در نمایشگاه اینوتکس کاهش یافت؟

دبیر نمایشگاه اینوتکس در حاشیه آخرین روز از اینوتکس 2024، به ارائه آمار و ارقام مربوط به نمایشگاه پرداخت و اعلام کرد که امسال 450 شرکت مختلف به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه شرکت کردند. آمار ارایه شده نسبت به سال گذشته تغییری نداشته، اما فضای نمایشگاهی اینوتکس ۲۰۲۴ نسبت به گذشته دو برابر شده است. همچنین وی اشاره کرد که در این چهار روز، از 44 محصول فناور جدید رونمایی شده است.
عباسی فشمی در ادامه افزود: «در پنج استیج، بیش از چهارصد ارائه از کشورهای مختلف در زمینه‌های مختلف داشتیم که تمام سلیقه‌ها و نیازهای اهالی اکوسیستم پوشش داده شد.»

کافه سرمایه اینوتکس
کافه سرمایه اینوتکس فضایی برای مذاکره بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران است

در کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس، 25میلیارد تومان سرمایه گذاری خطرپذیر بر روی استارتاپ‌های کوچک انجام شده و سرمایه‌گذار و سرمایه پذیر به توافق رسیده‌اند. باتوجه به وضعیت تورمی در کشور و همچنین رشد هزینه‌ها برای استارتاپ‌ها افزایش این عدد نسبت به سال‌های گذشته الزاما به معنی افزایش حجم سرمایه‌گذاری بیشتر در عرصه استارتاپی نخواهد بود.

از دیگر آمار جالب، می‌توان به حضور پانزده کشور مختلف، از جمله کانادا، هلند، ترکیه، روسیه، مالزی و عراق در قالب غرفه دار یا شرکت کننده اشاره کرد. در پایان وی تعداد بازدید کنندگان تا صبح روز پایانی نمایشگاه را، بیش از صد هزار نفر عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا